loading...
پايگاه تخصصي دشمن شناسي مهدي موعود(عج)
مهدي موعود(عج)




آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
فروش محصولات دکوراتیو 0 162 dekorasion
فروش ساندویچ پانل 0 142 sandwichpanel
املاک تبریز 0 127 tabrizhome
دانلود سخنراني اسلام ستیزی غرب و هالیوود 1 692 creature
مصاحبه عجیب هانیه توسلی درباره مضرات بچه داری و فواید عشق به گربه! 1 1232 zahra
عکس یادگاری صدام با قذافی در جهنم ! 2 1272 zahra
طراحي لوگووهدروكارهاي گرافيكي 14 2085 peyman1390
قصه هایی از زندگی امام جواد(ع) 0 606 faseleh
فریاد کارگران معترض در پاستور: «همشهری‌ رجایی، احمدی‌نژاد كجایی» 0 629 aysoda
قاتل قذافی: قذافی را کشتم چون ... 0 737 aysoda
کنسرت نوازنده "تنها و فقط اسرائیل!" در تهران! 8 1536 faseleh
جزئیات بازداشت پالیزدار از زبان برادرش 0 561 aysoda
مشایی بازهم حرفهای جنجالی زد 0 766 aysoda
مشایی بازهم حرفهای جنجالی زد 0 654 aysoda
عربستان حجاج ایرانی را تهدید کرد 0 627 aysoda
تبادل بنر 1 690 mostafa74
سیاست آمریکا نسبت به ایران! 0 593 faseleh
شبکه بعدی صهیونیست ها : ورزش بانوان 0 860 peyman1390
بررسی تناقضات کتاب “دوقرن سکوت” اثر عبدالحسین زرین کوب 0 792 faseleh
سرباز اسرائیلی در آتش+عکس 2 1152 mahdy
ابراهيم بازدید : 636 شنبه 29 مرداد 1390 نظرات (4)

بسم الله الرحمن الرحیم


انقلاب های منطقه، به هم ریختن اوضاع اقتصادی در غرب، اعتصابات و تجمعات گسترده مردم در سرزمین های اشغالی و از همه مهمتر بیداری اسلامی همه و همه باعث شده است که روز قدس امسال رنگ و بویی دیگر داشته باشد.

برادران و خواهرانم باید امسال سنگ تمام بگذارید چراکه صهیونیزم جهانی از بیم بیداری اسلامی شدیدا در حال فعالیت و متوجه نمودن اعراب به ایران اسلامی با عنوان دشمن درجه یک اعراب و مجوسان رافضی است.

تجربه نشان داده است هرگاه فشار کشورهای مسلمان علی الخصوص همسایگان این رژیم جعلی زیاد می شود ، اسرائیل این انرژی و شور را به سمتی دیگر منحرف می گرداند(نمونه اش جنگ عراق با ایران).

چندی است در فضای مجازی و سایبری موج عجیبی علیه ایرانیان به راه افتاده است تا از این روش برای تنفس اسرائیل استفاده نمایند .

همانطور که در پستی دیگر عرض نمودم باید در فضای مجازی با این موج اتحاد شکن در جهان اسلام مقابله نماییم و از آنجاکه بر همگان آشکار است که روز قدس ابتکار ایرانیان است باید به نحو احسن از این یادگار امام خمینی (ره) حسن استفاده نموده و در حالی که اسرائیل در گیر اعتصابات داخلی است علاوه بر محکم نمودن ریشه های پیوند در میان مسلمانان فشاری جهانی را علیه این غده سرطانی وارد نماییم. و فراموش نکنیم اولین روز قدس پس از بیداری اسلامی باید رنگ و بویی متفاوت داشته باشد.

در این راستا موارد زیر پیشنهاد می گردد:

1-تمام عزیزانی که توانایی حضور در فضای سایبری را دارند روز قدس را به موجی خبری حد اقل در جهان اسلام تبدیل نمایند (ثبت صفحاتی به نام روز قدس به زبان انگلیسی و عربی درفیس بوک و اتاقهای گفتگوی مسلمانان و یا هر روش دیگری )

2- به آتش کشیدن پرچم اسرائیل ، امریکا ، ناتو و انگلیس در راهپیمایی ها و در دست داشتن شعار هایی با مضامین وحدت بخش علیه صهیونیزم جهانی

3-به آتش کشیدن نماد آبلیسک در تمام شهر های ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس و پیشنهاد چنین کاری به دیگر مسلمانان برای تبدیل نمودن این کار به یک سنت ضد صهیونیستی در سالهای دیگر (جریان شیطانی صهیونیزم تعصبی عجیب در مورد آبلیسک دارد)

4-از تمام فعالیت های شما عزیزان باید مستندات تصویری تهییه شده و در اسرع وقت در فضای مجازی منتشر گردد لذا خواهش مند است از لحظه سردادن شعار های اسلامی و همچنین وحدت بخش و نیز به آتش کشیدن پرچم ها و نماد هایشان فیلم و عکس تهییه نموده و آنرا در اینترنت به نام شهر خود و همچنین ایران عزیز آپلود نمایید.(برای نمونه کاری کنید نتیجه سرچ کلمه آبلیسک در یوتیوب صد ها فیلم از به اتش کشیدن این نماد شیطانی در تک تک شهر های ایران باشد و یا کسی با سرچ کلمه اسرائیل در چنین سایت هایی نتیجه ای جز کلیپ های ضد صهیونیستی بدست نیاورد ).

تا جمعه فرصت چندانی نداریم فلذا عزیزان در انتشار این مطلب و برنامه ریزی در شهرهایشان برای حضور گسترده در راهپیمایی و هچنین رسانه ای نمودن این امر در فضا های مجازی مانند فیس بوک سعی جدی نمایند.

به امید یک پارچگی امت رسول الله(صلی الله علیه و اله وسلم) و به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که صد البته نزدیک است.

ابراهيم بازدید : 367 چهارشنبه 26 مرداد 1390 نظرات (0)

در قرون وسطى كه فراماسونى صنفى به وجود آمد، براى تعليم شاگردان و تجمع استادان بنا از اتاقهاى نيمه كاره كليسايى كه در آن مشغول به كار بودند، استفاده مى كردند، ما همين كه بنايان آزاد جاى خود را به فراماسونهاى سياسى دادند، لژهاى مستقر پديدار شدند كه تقليد از معبد سليمان نام معبد بر آن نهادند.
اكثر لژها يا معابد، طرحى نظير معبد مانوى دارند، بدين معنى كه كه از تالار بزرگى به شكل مستطيل كه در قسمت شرقى ، ساختمان نيم دايره دارند، تشكيل شده اند. درب وردى تالار معبد در سمت غربى واقع است و به عقيده آنان ، يك ماسون بايد از غرب وارد لژ شده و به سمت نيم دايره ، يعنى منبع نور برود در دو طرف درب ورودى ، دو ستون برپاست : ستون راست كه ياشين يا ژاسين نام دارد و با علامت G تزئين شده ، علامت روح مذكر است و ستون چپ كه بو آز خوانده مى شود و با حرف <> مشخص گرديده و نشان روح مونث مى باشد. اصطلاحا ماسونها به اين دو، ستونهاى خورشيد و ماه مس گويند. روى هر يك از ستونها سه عدد انار نيمه باز به طور برجسته ساخته شده است . در پاى هر يك از ستونها، ميزى به شكل مثلث وجود دارد كه ميز سمت راست از آن مبصر اول و ديگرى متعلق به مبصر دوم مى باشد.

بقيه در ادامه مطلب

ابراهيم بازدید : 363 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

حضرت حجت ابن الحسن المهدی(ع)سال225هجری قمری درپانزدهم شعبان به دنیا آمد.مادرش نرجس وپدرش امام حسن عسگری(ع)است.علت مخفی بودن تولدش این بود:میلاد آن حضرت مقارن زمانی بود که خلفای ستمگروجابرعباسی برممالک اسلامی سطیره داشتند.آنها به مصداق احادیث بسیاری می دانستند که از امام حسن عسگری(ع)فرزندی به جهان خواهد آمد وریشه ستمگران را قطع خواهد کرد.لذا آنهادر کمین بودند تا هر گونه اثری رااز قائم آل محمد نابود کنند.چنانکه متوکل عباسی در سال235هجری قمری فرمان دادحضرت هادی(ع)و بستگانش رااز مدینه به سامراء(پایتخت حکومت)آوردند و در محله ای به نام عسکرتحت نظر قرار دادند ونیزمعتمد عباسی به شدت در پی یافتن نوزاد امام عسگری(ع)بود و به گروهی مفتش وقابله تفکیک کرده بود که در منازل علویین و مخصوصا خانه امام حسن عسگری(ع) را گاه وبی گاه بازرسی کنند تا اگر نوزادی یافتند که گمان است منجی بشریت باشد اورا بی درنگ نابودکنند.از این جهت در احادیث معصومین ولادت پنهانی حضرت مهدی(عج) به تولد مخفی حضرت موسی(ع) تشبیه و تمثیل شده است و به همین جهت در وجود مادرآن حضرت همانند مادر حضرت موسی(ع)آثار خارجی حمل پیدا نبود وکسی از حاملگی وی آگاهی نداشت حتی حکیمه خاتون(عمه امام عسگری(ع))شب نیمه شعبان که امام(ع)ازاو خواستند امشب در خانه بمان (که آن موعود جهانی به دنیا آمد)تعجب کرد زیرا هیچ گونه علامتی از حمل در نرجس خاتون مشاهده نمی کرد پس آنکه حضرت مهدی(عج)به دنیا آمد پدرش اورا پنهان وپوشیده می داشت و جز به معدودی از خواص اصحاب او را نشان ندادند.شیخ صدوق(قدس سره)در کتاب "اکمال الدین"از احمد بن حسن قمی روایت می کند که امام عسگری(ع)نامه ای به جدم (احمد بن اسحق)رسید نوشته بودند:فرزندی برایم زاده شد خبرش از مردم پوشیده باشد که آن را فقط به خو یشان نزدیک یا دوستان خاص خود اعلام می کنیم.

ابراهيم بازدید : 571 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)


کتابی درباره ی نماد گرایی روی یک دلاری آمریکا توسط فراماسونری نوشته استاد فرقه شناسی ودشمن شناسی ایران استاد علی اکبر رائفی پوربا حجم حدود 600kb ودر 13 صفحه.برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود

ابراهيم بازدید : 338 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

دبیرکل حزب الله در نقدهای خود به سی دی ظهور نزدیک است و تطبیق های صورت گرفته در آن، گفت: اگر منظور زمان حاضر است، من در زمان حاضر لبنانی هستم و یمنی نیستم، بنابراین مبانی تطبیق کنندگان در این سی دی به هیچ وجه درست درنمی آید.

سید حسن نصر الله

رسا: برخی از شخصیت های حوزوی و علمای قم اخیرا در سفری که به کشور لبنان داشته اند، دیداری را با سید حسن نصرالله داشتند.
ابراهيم بازدید : 340 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (0)

اندكي پيش از ظهور حضرت،در ميان ايرانيان،شخصي با عنوان سيد خراساني ظا هر شده كه رهبري سياسي مردم رابه عهده مي گيرد وشعيب بن صا لح رهبري نظامي را وايرانيان تحت رهبري اين دو تن ،نقش مهمي را درظهور آن حضرت ايفا مي كنند .سيد خراساني وشعيب جنگ رادر مرزهاي ايران ،تركيه وعراق هدايت مي كنند و نيرو هاي مستقر در شام خود را به پيش رانده و در همان زمان از دو جناح عراق و شام ،آماده يپيشروي بزرگ به سو ي فلسطين و قدس مي شوند.

پيرامون سيد خراساني سوال هاي زيادي مطرح است.از مهم ترين آن ها اين است كه آيا مراد از خراساني در روايات،فرد معيني است ويا اين كهتعبير از رهبر ايران است كه درزما ن ظهور حضرت مهدي (عج)وجود خواهد داشت؟روايات به رو شني دلالت داردبر اين كه آن شخصيت ازذريه امام حسن مجتبي(ع)ويا امام حسين (ع) است واز او به عنوان هاشمي خراساني ياد شده است وصفات جسمي وي را كه داراي صورتي نوراني وخال بر گونه راست ويا دست راست دارد،بيان كرده است.

امّادر رواياتي كهدرمنابع حديث در جه اوّل شيعه مانند غيبت نعما ني وطو سي در خصوص اين شخص واردشده است،احتمال دارد ايشان را به رهبراهالي خراسانيان و يافرماندهي لشكر خراسان تفسير كرد.زيرا اين روايات تعبير به «خراساني»تنها نموده نه هاشمي خراساني ،امّا مجموعه قرائن موجود ،پيرامون شخصيت او دلالت دارد كه مشخص است وي همزمان با خروج سفياني ويمني ظا هر مي شود ونيرو هاي خود را به سوي عراق اعزام مي دارد كه سپاهيان سفياني را شكست مي دهند.

نسبت ايشان به خراسان به اين معنا نيست كه حتما اهل استان خراسان فعلي با شد ،چون در صدر اسلام ،نسبت دادن به خراسان به مشرق اطلاق مي شده است كه شا مل ايران وساير مناطق اسلامي متّصل به آن كه امروز تحت اشغال شوروي است ،مي شود.بنابراين شخص خراساني اهل هر منطقه اي كهاز اين محدوده باشد،نسبت او به خراساني صحيح است،چنان كه ازمنابع درجه اول حديثي شيعه استفاده نمي شود كه او سيدحسني ويا حسيني است :آن گونه كه در منا بع روائي برادران اهل سنت به آن تصريح شده است .سيد خراساني ،آخرين شخصي است كه پيش از ظهور حضرت مهدي (عج)بر ايران ويا معاصر با آخر ين فردي است كه فرمانرواي ايران خواهد بود.

ابراهيم بازدید : 354 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (0)

ظهور سفیانی همانند ظهور " دجال " نیز در بسیاری از منابع حدیث شیعه و اهل تسنن به عنوان یکی از نشانه های ظهور مصلح بزرگ جهانی و یا به عنوان یکی از حوادث اخر الزمان ، آمده است . گرچه از بعضی روایات بر می آید که " سفیانی " شخص معینی از ال ابوسفیان و فرزندان او است ؛ سفیانی منحصر به یک فرد نبوده بلکه اشاره به صفات و برنامه های مشخصی است که در طول تاریخ افراد زیادی مظهر آن بوده اند . از جمله در روایتی از امام علی بن الحسین (ع) نقل شده : « ظهور سفیانی از مسائل حتمی و مسلم است ؛ و در برابر هر قیام کننده ای یک سفیانی وجود دارد ! » .

ادامه مطلب را در ادامه مطلب بخوانید................

ابراهيم بازدید : 418 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (0)

f4.jpg

همانطور که میدانید جدیدا جوی در بین وب مستر ها و پژوهشگران افتاده است که همه به بدنبال روشنگری و پیدا کردن نماد های ماسونی افتاده اند.

26866_787.jpg

و این کار بسیار جای شکر دارد و ما همه از این قضیه خوشحالیم

و باز همانطور که میدانید همه ی افرادی که در این باب پژوهش میکنن متوجه نماد های ماسونی در کارهای آقای مهران مدیری شده اند و نماد های به کار رفته سریال قهوه تلخ را بررسی میکنند.

a90bcdbb539a43892efa0c5db879a991.gif

ولی این حقیر میخواهم کل داستان رو مورد بررسی قرار بدهم!

Ghahve-Talkh(Www.TVI.IR).jpg

اول به همه بگم که به نظر خودم و کسانی که باهاشون مشورت کردم بعید است که خود شخص آقای مدیری در به وجود آوردن این نماد ها دخالتی داشته باشه و احتمالا اگه این نماد ها از رو عمدباشه احتمالا عاملان نفوذی در بین عوامل نفوذ کرده اند که این نماد ها رو توش به کار میبرند.

خوب برسیم به بحث اصلیمون

همونطور که میدونید محمد علی فروغی یک ماسون درجه ی 33 بود. و قدرت بسیاری داشت!

n00056236-b.jpg&t=1

تا آنجا که پادشاهان ایران رو نصب و عزل میکرد

f7.jpg

محمد علی فروغی هیچ گاه خود را دخیل کارها نمیکرد و فقط به عنوان مشاور به شاه دستور میداد!

A0602536.jpg

شاه از خود هیچ اختیاری نداشت و دستورات محمد علی فروغی را اجرا مینمود!

shahs.jpg

مثلا در قضیه کشف حجاب در دوره ی رضا شاه آقای فروغی دستور این کار رو صادر مینمود و رضا شاه هم انجام میداد!

n000 2305-r-b-012.jpg

یعنی همه ی کار ها به طور غیر مستقیم از طرف محمد علی فروغی انجام میشد. اصلا شیوه ی ماسون این جوریه!

Foroughi1-300x283.jpg

حالا من با دیدن پک 12 سریال قهوه ی تلخ یعنی قسمت های 31 تا 33 دیدم که جناب مستشار الملک دقیقا کار محمد علی فروغی را انجام میدهد.

z1lqu4bfiegmtdnkrph.jpg

و شباهت های بسیار زیاد بین این دو را متوجه شدم!

f13.jpg

یا محمد علی فروغی؟؟؟؟؟)خوب اول شباهت ظاهری و قیافه ی این دو که از لحاظ گریم جناب آقای سیامک انصاری بسیار شبیه به محمد علی فروغی میباشد

f4.jpg

نکته ی بعدی لقب این دو نفر است: محمد علی فروغی معروف به ذکاءالملک و نیما زند کریمی (سیامک انصاری) معروف به مستشار الملک میباشد!

f16.jpg

حالا اگر نوع فعالیت این دو را مورد بررسی قرار دهیم متوجه یک مطلب بسیار جالب میشویم!

msn-double-exclamation-mark.jpg

همانطور که گفتم محمد علی فروغی پادشاهان رو انتخاب و عزل و نصب میکرد.

Muhammad-Ali-Furughi.jpg

در قسمت 31 جناب مستشار متوجه غده ای در بدن جهانگیر شاه میشود.

3088824a-33ee-4e47-99b7-a8555e1b6069.jpg

در قسمت 32 سعی میکند تا همه را راضی کند که پادشاه برکنار شود و زمام امور را به دست بلوتوث بدهد

IMAGE634200524826093750.jpg

و بلاخره در قسمت 33 موفق میشود با تلاش زیاد و با بهانه ی مریضی جهانگیر شاه وی را از سلطنت بر کنار و بلوتوث را پادشاه نماید.

28640860072564750188.jpg

نکته ی بسیار جالب این است که تمام مقامات و وزرای دربار سعی کردند تا کاترین و پسر در راهش شاه و مادر شاه شوند ولی مستشار الملک به تنهایی توانست بلوتوث را شاه نماید.

82343.jpg

و البته خودش وزیر وی شد و دستورات را به بلوتوث میداد و بلوتوث هم اجرا مینمود.

4av2clkqhh222yr5fc.jpg

و خود مستشارالملک در کتاب خاطراتش نوشت: من توانستم با سعی فراوان جهانگیر شاه را برکنار و بلوتوث را جانشین کنم حالا خودم میتوانم کارها را به بلوتوث بگویم و او اجرا کند.

bscap001-150x150.jpg

البته نکات دیگری هم وجود دارد که حتما خودتا با دیدن این سریال به آن پی میبرید

شاید بگویید که آقای مهران مدیری میخواسته شخصیت محمد علی فروغی را به طور غیر مستقیم نشان دهد و لی نکته اینجاست اگز این گونه باشد در این نقش مستشار به صورت یک منجی که میخواهد همه چیز را مرتب و منظم کند و به صورت نقش مثبت فیلم نشان داده شده است!

این در لفافه به این معناست که فقط اندیشه ی فراماسونری میتواند وضعیت جهان را منظم و مرتب نماید!

امیدوارم منظورم رو متوجه شده باشین.

منبع:انتي ماسون

ابراهيم بازدید : 376 شنبه 22 مرداد 1390 نظرات (0)

پس از سقوط امپراطورى روم ،بسيارى از شهرها از ميان رفتند و يا به صورت دهكده هايى كوچك در آمدند، اما بعد از مدتى (نيمه دوم قرن يازدهم ميلادى ) به تدريج شهرهاى جديدى كه معمولا در اطراف يك كليسا يا يك صومعه قرار داشتند، به وجود آمدند. شهرهاى مزبور به واسطه امنيتى كه داشتند، روستائيان را به سوى خود جلب كردند و بدين ترتب جمعيت شهرها رو به افزايش گذاشت . ساكنان اصلى اين شهرها رو به افزايش گذاشت . ساكنان اصلى اين شهرها، از راه بازرگانى و صنعت ثروتمند شدند براى خود اتحاديه هائى برپا كردند كه از جمله آنان مى توان از معماران يا ماسون ها كه هسته اصلى تشكل شهرها، يعنى كليساها را ساخته بودند، ياد كرد.


ابراهيم بازدید : 311 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

حلول ماه رمضان برتمام شما عزيزان مبارك

انشالله تمامي شما عزيزان بتوانيد از فيض ومنزلت اين ماه گرانقدر نهايت استفاده را ببريد.

ابراهيم بازدید : 355 جمعه 21 مرداد 1390 نظرات (0)

در لغت به معناي بازگشت وبازگشتن به دنيا پس ازانتقال به جهان ديگر است.ودر اصطلاح بدين مفهوم است كه امامان خاند ان وحي ورسالت (ع) وانبوهي ازكساني كه جهان رابدرود گفته اند،بار ديگر پس از حضرت مهدي (ع)وپيش از شهادت او به خواست خد اوند واراده حكيمانه او،بدين جهان بازمي گردند .نخستين رجعت كننده ،امام حسين (ع)است وپس از ايشان،همه امامان اهل بيت(ع)يكي پس ازديگري رجعت مي كنند.

رجعت ،از عقايد مسلّم شيعه است وآيات وروايات در اين باره ،بيش از حد شهرت وتواتراست.در يادداشت هاي مرحوم دهخد ا، ازظهورحضرت بقيه الاّه (ع)وازنزول حضرت مسيح (ع) نيز «رجعت»تعبير شده است كه ازنظر معناي لغوي درست است ولي از نظر اصطلاح ،صحيح نيست :زيرا رجعت در اصطلاح كلامي شيعه ،عبارت ازبازگشت پس ازمرگ است ،در حالي كه وجود اقدس صاحب الزمان (ع)در پشت پرده ي غيبت است وازپرده ي بيرون مي آيد ،ووجود مقدس حضرت عيسي (ع)در آسمان هاست كه پس از ظهور ولي عصر (ع)او نيز نازل مي شود ودرپياده كردن عدالت اجتماعي ، يارومددكار آن مهر تابان مي شود.از اين رهگذر درمورد امام زمان(ع)«ظهور»تعبير مي شود ودرباره ي حضرت عيسي(ع) «نزول»،وتعبير رجعت اصطلاحي در حقّ آنها صحيح نيست .وامّا فرمان رجعت ،همانند فرمان ظهور ،از طرف خداوند متعال صادر مي شود وجمعي از بندگان خالص خداوندكه سال هاواحيانا قرن ها پيش از آن،ديده از جهان فروبسته اند ،بازمي گردند و تجلّي قدرت خداوند رادر دولت كريمه حضرت مهدي (ع)مي بينند.

سوال مهم اين است كه آيا رجعت اختياري است ؟ناگفته پيد است افرادي كه براي انتقام وتنبيه رجعت مي كنند،هرگز به ميل واراده خود برنمي گردند،بلكه به مصد اق «كافر به حهنم نمي رود،كشان كشان مي برند»،آنها نيزناگزير تن به رجعت نمي دهند،كه رجعت براي آنها بسيار ذلت باروسخت است.ولي در مورد مومنين به نظر مي رسدكه اختياري خواهد بود نه اجباري.مفضل بن عمر مي گويد:در خدمت امام صادق (ع) صحبت از حضرت ولي عصر(عج)شدواز افرادي كه عاشقانه انتظار ظهور اورا مي كشند وپيش از نيل به چنين سعادتي از دنيا مي روندگفتو گو شد،فرمود :هنگامي كه حضرت ولي عصر(ع) قيام كند،معمورين الهي در قبر با اشخاص مومن تماس مي گيرندوبه آنها مي گويند:اي بنده خد ا!مولايت ظهور كرده است اگر مي خواهي به او بپيوندي آزاد هستي،و اگر بخواهي در نعمت هاي الهي متنعم بماني بازهم آزاد هستي. از اين حديث استفاده مي شود كه رجعت در مورد مومنان ، اختياري است.

ابراهيم بازدید : 355 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحيم

روايات مختلفي به بيان آثار،فوايدوويژگي هايي كه بر دعا كردن براي تعجيل فرج مرتبط است.كه به 90 مورد ازآن اشاره مي كنيم.

1) فرمايش حضرت ولي عصر (عج)بسيار دعا كنيد براي تعجيل فرج كه فرج شما در آن است .

2) اين دعا سبب زياد شدن نعمت ها است .

3) اظهار محبت قلبي است

4) نشانه ي انتظار است .

5) زنده كردن امر ائمهاطهار است.

6) مايهي ناراحتي شيطان لعين است .

7) نجات يافتن از فتنه هاي آخرالزمان است .

8) ادا قسمتي از حقوق آن حضرت است،كه اداحق هر صاحب حقي ،واجب ترين امور است .

9) تعظيم خداوند ودين خداوند است.

10) حضرت صاحب الزمان(عج) درحق او دعا مي كند.

بقيه در ادامه مطلب

ابراهيم بازدید : 483 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)


مقاله كامل درمورد نمادها،اعمال،اهداف واشخاص شيطان پرست باحجم حدود 1.5مگابايت بصورت فايل پاورپوينت.يادتون نره كه نرم افزار winrarراداشته باشيد.(نصب باشه)

هركسي مي خواهد چيزي درمورد شيطان پرستي در غرب واعمال شيطانيشان چيزي بداند توصيه مي كنم اين

فايل رادانلود كرده وبخواند.نكته:كساني احساسي اند به عكس ها نگاه نكنند.

نظر يادتون نره


ابراهيم بازدید : 371 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (2)

در عصر ما كه يهوديان صهيونيسم خود برپاي خاسته وبا اشغال فلسطين درصدد بر آمده اند وتاب انتظار حقارت هميشگي قوم بهود را برافكنند،چيزي از تب موعود كاسته نشده است ويهوديان در انتظار مسيها لحظه شماري مي كنند. حدود صد سال پيش متفكران يهود گفتند قوم ما اين همه سال در انتظار مسيحا خواري ها را بر خود هموار كرد،ولي از وي خبري نيامد.ديگر انتظار مان به سر آمد وكاسه صبرمان لبريز شد.جا دارد كه خود براي پايان دادن به وضع مو جود بر خيزيم.آنان مكتب صهيونيسم را تا سيس كردند وگفتندبايد خودمان فلسطين را بگيريم.عموم يهود مي گفتند اين كاردرست نيست ،ريرا طبق باورهاي ديني،تنها مسيحامي تواند به چنين كاري اقدام كند.صهيونيست ها گفتند ما براي قيام مسيحا پايگاهي در فلسطين درست مي كنيم.قانع نمودن قومي كه قرنها در خيالات واهي به سر مي برده است،كاري مشكل بود.اما آنان با صبر وحوصله ي فراوان،تبليغ كردند ومها جراني را به فلسطين بردند وپنجاه سال پيش دولت غا صب اسرائيل رادراراضي اشغال بنياد نهاد.البته هنوز هم اقليمي ناچيز از يهوديان بر اثر دلبستگي شديدبه اميد هاي قديم،تشكيل دولت صهونييستي را مخالف آرمان مسيحيايي مي دانند وپيوسته با آن مخالفت كرده،مي گويند بايد به سنت انتظار ادامه داد.

سرانجام سواد اعظم يهوديت صهيونيسم رااز جان ودل پذيرفتند وآن را رهگشاي عصر مسيحا دانستند .ازاين رو ،صهيونيست هاي غاصب فلسطين ،علاوه بر دعاهاي مسيحايي مر سوم ،در پايان مراسم سالگرد بنيانگذار رژيم (پنجم ماه ايّارعبري )پس از دميدن مرسوم ،اين گو نه دعا مي كنند:

اراده خداوند چنين باد كه شاهد سپيده دم آزادي باشيم ونفح مسيحا ،گوش ما را نوازش دهد.

ابراهيم بازدید : 362 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (2)

اين نشانه ، در كتابهاى اهل سنت ، از نشانه بر پايى قيامت دانسته شده است ، ولى ، در منابع روايى شيعه ، از نشانه هاى ظهور. برابر آنچه پيش از اين يادآور شديم ، هيچ اشكالى ندارد كه رخدادهايى چون خروج دجال هم ، نشانه ظهور باشند و هم نشانه قيامت ، بدين معنى كه اين رخداد پيش از ظهور و در دوره غيبت واقع گردد. به هر حال بر اساس ‍ آنچه از ظاهر اخبار استفاده مى شود، دجال فردى است كه در آخر الزمان و پيش از قيام مهدى (ع ) خروج مى كند و غير عادى است و با انجام كارهاى شگفت انگيز
جمع زيادى از مردم را مى فريبد و سر انجام به دست عيسى مسيح (ع ) در
كنار دروازه ((لد)) در منطقه شام ، به هلاكت مى رسد.
آيا دجال داراى ويژگيها و صفات غير عادى است ؟ آيا دجال شخص ‍ است ، يا جريان الحادى ؟

ابراهيم بازدید : 359 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

برای فرهنگ‌سازی درباره حقیقت "مهدویت" و ایجاد پشتوانه‌های مستحکم فکری و اعتقادی در نسل جوان و مصونیت بخشی به آنان در برابر بدعت‌ها، تحریف‌ها و خرافاتی که باندها و گروه‌های مدعی ارتباط و ملاقات با امام زمان ترویج می‌کنند، نزدیک‌ترین راه و موثرترین روش مراجعه به معارف و رهنمودهای آگاهی بخش ائمه دین(ع) می‌باشد.
علاوه بر روایات فراوانی که پیامبراکرم(ص) و امامان معصوم(ع) درباره حقیقت انتظار و شرایط خاص دوره غیبت مطرح می‌کنند، رهنمودهای حضرت مهدی(عج) نیز در این باره بسیار حائز اهمیت است، از همین‌رو با بهره‌وری از کلام گهربار آن پیشوای معصوم(ع) آگاهی‌یابی می‌کنیم و به این طریق درمی‌یابیم که آنچه مدعیان ملاقات با امام عصر(عج) ترویج می‌کنند پوچ و دروغ است و آنان با ارتباط با کشورهای بیگانه - به ویژه آمریکا و انگلیس و اسرائیل - و جلب حمایت‌های سیاسی و تبلیغی و اقتصادی آنها، درصدد زمینه‌سازی برای تکرار سلطه همه جانبه بر کشور ایران و سایر ممالک مسلمان‌نشین می‌باشند.

ابراهيم بازدید : 336 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

سردارى از يمن قيام مى كند و مردم را به حق و عدل دعوت مى كند. اين نشانه ، در منابع عامه نيست . ولى در مصادر شيعه ، روايات فراوان در اين باره وجود دارد، به گونه اى كه برخى آنها را مستفيض دانسته اند. و همان گونه كه قبلا اشاره كرديم ، خروج يمانى از نشانه هاى حتمى و متصل به ظهور است .
امام صادق (ع ) مى فرمايد:
(( خروج الثلاثه ، الخراسانى و السفيانى و اليمانى فى سنه واحده فى شهر واحد، فى يوم واحد و ليس فيها رايه باءهدى من رايه اليمانى يهدى الى الحق .))
قيام خراسانى و سفيانى و يمانى ، در يك سال و در يك ماه و يك روز خواهد بود و در اين ميان ، هيچ پرچمى به اندازه يمانى ، دعوت به حق و هدايت نمى كند.
و در روايت ديگرى مى خوانيم :
(( واليمانى من المحتوم ))
در برخى روايات ، افزون بر قيام يمانى و خراسانى ، از قيام مصرى همزمان با قيام آنان ، خبر داده شده است . گرچه تصريح نشده كه پرچمدار مصرى نيز، همچون يمانى و خراسانى دعوت به حق مى كند، ولى به نظر مى رسد كه وى نيز، همزمان با آنان ، در آن سوى دنياى اسلام ، به حمايت از امام بر مى خيزد.
بنابراين ، خروج يمانى ، اجمالا از نشانه هاى حتمى ظهور است ، هر چند جزئيات و چگونگى قيام وى روشن نيست ، خروج خراسانى و مصرى نيز، گرچه در برخى روايات در كنار يمانى آمده اند، ولى حتمى بودن آنان مسلم نيست

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    كارنامه عمليات ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 151
  • بازدید سال : 3,132
  • بازدید کلی : 147,738
  • اعلامیه ها
    حمايت از ما

    براي حمايت از ما لوگوي مارا
    در وبلاگ خود قرار دهيد.