loading...
پايگاه تخصصي دشمن شناسي مهدي موعود(عج)
مهدي موعود(عج)




آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
فروش محصولات دکوراتیو 0 162 dekorasion
فروش ساندویچ پانل 0 142 sandwichpanel
املاک تبریز 0 127 tabrizhome
دانلود سخنراني اسلام ستیزی غرب و هالیوود 1 692 creature
مصاحبه عجیب هانیه توسلی درباره مضرات بچه داری و فواید عشق به گربه! 1 1232 zahra
عکس یادگاری صدام با قذافی در جهنم ! 2 1272 zahra
طراحي لوگووهدروكارهاي گرافيكي 14 2085 peyman1390
قصه هایی از زندگی امام جواد(ع) 0 607 faseleh
فریاد کارگران معترض در پاستور: «همشهری‌ رجایی، احمدی‌نژاد كجایی» 0 629 aysoda
قاتل قذافی: قذافی را کشتم چون ... 0 737 aysoda
کنسرت نوازنده "تنها و فقط اسرائیل!" در تهران! 8 1536 faseleh
جزئیات بازداشت پالیزدار از زبان برادرش 0 561 aysoda
مشایی بازهم حرفهای جنجالی زد 0 766 aysoda
مشایی بازهم حرفهای جنجالی زد 0 654 aysoda
عربستان حجاج ایرانی را تهدید کرد 0 627 aysoda
تبادل بنر 1 690 mostafa74
سیاست آمریکا نسبت به ایران! 0 593 faseleh
شبکه بعدی صهیونیست ها : ورزش بانوان 0 860 peyman1390
بررسی تناقضات کتاب “دوقرن سکوت” اثر عبدالحسین زرین کوب 0 792 faseleh
سرباز اسرائیلی در آتش+عکس 2 1152 mahdy
ابراهيم بازدید : 410 سه شنبه 25 مرداد 1390 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم 

دبیرکل حزب الله در نقدهای خود به سی دی ظهور نزدیک است و تطبیق های صورت گرفته در آن، گفت: اگر منظور زمان حاضر است، من در زمان حاضر لبنانی هستم و یمنی نیستم، بنابراین مبانی تطبیق کنندگان در این سی دی به هیچ وجه درست درنمی آید.
 

سید حسن نصر الله

رسا: برخی از شخصیت های حوزوی و علمای قم اخیرا در سفری که به کشور لبنان داشته اند، دیداری را با سید حسن نصرالله داشتند.
ابراهيم بازدید : 403 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (1)

اندكي پيش از ظهور حضرت،در ميان ايرانيان،شخصي با عنوان سيد خراساني ظا هر شده كه رهبري سياسي مردم رابه عهده مي گيرد وشعيب بن صا لح رهبري نظامي را وايرانيان تحت رهبري اين دو تن ،نقش مهمي را درظهور آن حضرت ايفا مي كنند .سيد خراساني وشعيب جنگ رادر مرزهاي ايران ،تركيه وعراق هدايت مي كنند و نيرو هاي مستقر در شام خود را به پيش رانده و در همان زمان  از دو جناح عراق و شام ،آماده يپيشروي بزرگ به سو ي فلسطين و قدس مي شوند.

پيرامون سيد خراساني سوال هاي زيادي مطرح است.از مهم ترين آن ها اين است كه آيا مراد  از خراساني در روايات،فرد معيني است ويا اين كهتعبير از رهبر ايران است كه درزما ن ظهور حضرت مهدي (عج)وجود خواهد داشت؟روايات به رو شني دلالت داردبر اين كه آن شخصيت ازذريه امام حسن مجتبي(ع)ويا امام حسين (ع) است واز او به عنوان هاشمي خراساني ياد شده است وصفات جسمي وي را كه داراي صورتي نوراني وخال بر گونه راست ويا دست راست دارد،بيان كرده است.

امّادر رواياتي كهدرمنابع حديث در جه اوّل شيعه مانند غيبت نعما ني وطو سي در خصوص اين شخص واردشده است،احتمال دارد ايشان را به رهبراهالي خراسانيان و يافرماندهي لشكر خراسان تفسير كرد.زيرا اين روايات تعبير به «خراساني»تنها نموده نه هاشمي خراساني ،امّا مجموعه قرائن موجود ،پيرامون شخصيت او دلالت دارد كه مشخص است وي همزمان با خروج سفياني ويمني ظا هر مي شود ونيرو هاي خود را به سوي عراق اعزام مي دارد كه سپاهيان سفياني را شكست مي دهند.

نسبت ايشان به خراسان به اين معنا نيست كه حتما اهل استان خراسان فعلي با شد ،چون در صدر اسلام ،نسبت دادن به خراسان به مشرق اطلاق مي شده است كه شا مل ايران وساير مناطق اسلامي متّصل به آن كه امروز تحت اشغال شوروي است ،مي شود.بنابراين شخص خراساني اهل هر منطقه اي كهاز اين محدوده باشد،نسبت او به خراساني صحيح است،چنان كه ازمنابع درجه اول حديثي شيعه استفاده نمي شود كه او سيدحسني ويا حسيني است :آن گونه كه در منا بع روائي برادران اهل سنت به آن تصريح شده است .سيد خراساني ،آخرين شخصي است كه پيش از ظهور حضرت مهدي (عج)بر ايران ويا معاصر با آخر ين فردي است كه فرمانرواي ايران خواهد بود.

ابراهيم بازدید : 411 دوشنبه 24 مرداد 1390 نظرات (1)

ظهور سفیانی همانند ظهور " دجال " نیز در بسیاری از منابع حدیث شیعه و اهل تسنن به عنوان یکی از نشانه های ظهور مصلح بزرگ جهانی و یا به عنوان یکی از حوادث اخر الزمان ، آمده است . گرچه از بعضی روایات بر می آید که " سفیانی " شخص معینی از ال ابوسفیان و فرزندان او است ؛ سفیانی منحصر به یک فرد نبوده بلکه اشاره به صفات و برنامه های مشخصی است که در طول تاریخ افراد زیادی مظهر آن بوده اند . از جمله در روایتی از امام علی بن الحسین (ع) نقل شده : « ظهور سفیانی از مسائل حتمی و مسلم است ؛ و در برابر هر قیام کننده ای یک سفیانی وجود دارد ! » .

ادامه مطلب را در ادامه مطلب بخوانید................

ابراهيم بازدید : 1752 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

 

اين نشانه ، در كتابهاى اهل سنت ، از نشانه بر پايى قيامت دانسته شده است ، ولى ، در منابع روايى شيعه ، از نشانه هاى ظهور. برابر آنچه پيش از اين يادآور شديم ، هيچ اشكالى ندارد كه رخدادهايى چون خروج دجال هم ، نشانه ظهور باشند و هم نشانه قيامت ، بدين معنى كه اين رخداد پيش از ظهور و در دوره غيبت واقع گردد. به هر حال بر اساس ‍ آنچه از ظاهر اخبار استفاده مى شود، دجال فردى است كه در آخر الزمان و پيش از قيام مهدى (ع ) خروج مى كند و غير عادى است و با انجام كارهاى شگفت انگيز
جمع زيادى از مردم را مى فريبد و سر انجام به دست عيسى مسيح (ع ) در
كنار دروازه ((لد)) در منطقه شام ، به هلاكت مى رسد.
آيا دجال داراى ويژگيها و صفات غير عادى است ؟ آيا دجال شخص ‍ است ، يا جريان الحادى ؟
 

ابراهيم بازدید : 411 پنجشنبه 20 مرداد 1390 نظرات (0)

سردارى از يمن قيام مى كند و مردم را به حق و عدل دعوت مى كند. اين نشانه ، در منابع عامه نيست . ولى در مصادر شيعه ، روايات فراوان در اين باره وجود دارد، به گونه اى كه برخى آنها را مستفيض دانسته اند. و همان گونه كه قبلا اشاره كرديم ، خروج يمانى از نشانه هاى حتمى و متصل به ظهور است .
امام صادق (ع ) مى فرمايد:
(( خروج الثلاثه ، الخراسانى و السفيانى و اليمانى فى سنه واحده فى شهر واحد، فى يوم واحد و ليس فيها رايه باءهدى من رايه اليمانى يهدى الى الحق .))
قيام خراسانى و سفيانى و يمانى ، در يك سال و در يك ماه و يك روز خواهد بود و در اين ميان ، هيچ پرچمى به اندازه يمانى ، دعوت به حق و هدايت نمى كند.
و در روايت ديگرى مى خوانيم :
(( واليمانى من المحتوم ))
در برخى روايات ، افزون بر قيام يمانى و خراسانى ، از قيام مصرى همزمان با قيام آنان ، خبر داده شده است . گرچه تصريح نشده كه پرچمدار مصرى نيز، همچون يمانى و خراسانى دعوت به حق مى كند، ولى به نظر مى رسد كه وى نيز، همزمان با آنان ، در آن سوى دنياى اسلام ، به حمايت از امام بر مى خيزد.
بنابراين ، خروج يمانى ، اجمالا از نشانه هاى حتمى ظهور است ، هر چند جزئيات و چگونگى قيام وى روشن نيست ، خروج خراسانى و مصرى نيز، گرچه در برخى روايات در كنار يمانى آمده اند، ولى حتمى بودن آنان مسلم نيست

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    كارنامه عمليات ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 135
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 3,140
  • بازدید کلی : 147,746
  • اعلامیه ها
    حمايت از ما

    براي حمايت از ما لوگوي مارا
    در وبلاگ خود قرار دهيد.